Eye Entertainment heeft samen met ZYNC! een instroomtool ontwikkeld om het wervingsproces van nieuwe werknemers te versnellen. In eerste instantie voor het postorderbedrijf van Straaten Post, maar gezien het succes en de mogelijkheden die we zien willen we het nu breder in de markt zetten.

Instroomtool - Aanvraag

Hoe werkt de Instroomtool?

De instroomtool is een webgebaseerd platform dat simpelweg het wervingsproces van nieuwe werknemers versneld. Bij Van Straaten Post wordt het gebruikt voor het werven van nieuwe postbezorgers. Van Straaten Post geeft aan hoeveel postbezorgers zij nodig heeft en voor welke regio. Op het moment dat de aanvraag de deur uit is, krijgen de aangesloten uitzendbureaus automatisch een e-mail met de details. Op hun beurt geven de uitzendbureaus aan hoeveel kandidaten zij verwachten te kunnen leveren (commitment) en binnen 48 uur dragen ze daadwerkelijk kandidaten aan. Van Straaten Post zal de kandidaten screenen en ze daaropvolgend uitnodigen voor een gesprek.

Instroomtool - Aanvraag

Meten is weten!

Meten is weten! voor bezorg- en HR-managers hebben we een rapportage ingebouwd waarin de kwaliteit en kwantiteit van de aanvragen meetbaar zijn gemaakt om zo de bedrijfsvoering te blijven stroomlijnen en optimaliseren. De belangrijkste meetpunten zijn:

  • De hoeveelheid geschikte kandidaten ten opzichte van de vraag;
  • De verhouding tussen het commitment en de uiteindelijke kandidaten;
  • De vraag- en aanbodverhouding per gebied.

Instroomtool - Wervingsbehoefte

Demo

Bekijk hier de demo-versie van de Instroomtool

Geïnteresseerd in de Instroomtool?

Heb je interesse en ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Neem gerust vrijblijvend contact met ons op.