Webshop ChinaExpress

Opgeleverd op 6 juli 2015

De aanleiding van de nieuwe webshop was de alsmaar groeiende macht van Thuisbezorgd. Restaurants moeten per bestelling een klein fortuin afdragen om van de dienst gebruik te maken. Kortom: je kunt niet met ze en niet zonder ze.

Een begin naar onafhankelijkheid

De intentie was simpel: een nieuwe online shop als begin naar onafhankelijkheid. Makkelijk? Nee! Een mooi streven en wellicht een voorbeeld voor velen.

Native app of responsive webshop?

Een belangrijke vraag die je altijd moet stellen: Maak ik een native app voor iOS en/of Android, of kies ik voor een responsive webshop? Hoewel een native app er vaak net iets gelikter uitziet en enorm snel is, brengt het behoorlijk wat kosten met zich mee. We hebben daarom gekozen voor een responsive webshop die geschikt is voor desktop en mobiele apparaten zoals smartphones en tablets. Zo bedienen we alle bezoekers.

Marketing

Het verkrijgen van bezoekers gaat niet vanzelf. Veel gebruikers zijn gewend te bestellen via Thuisbezorgd. China Express heeft in de loop der jaren een behoorlijk klantenbestand opgebouwd en actieflyers doen het in de buurt nog steeds goed. Met dat gegeven hebben we diverse actie-vouchers gemaakt die alleen op de website in te wisselen zijn. Gebruikers zijn daardoor via de webshop voordeliger uit en dat werpt zijn vruchten af.

Over de samenwerking

Erg mooie webshop geworden! Na de lancering heeft China Express een mooie omzetgroei laten zien.

Kevin Chan - Directeur

Bekijk details van dit project

Bekijk ook deze projecten

Fotografie Burgerbakkerij

lees verder

Website Burgerbakkerij

lees verder

iOS App Burgerbakkerij

lees verder

Vragen? Neem contact op!

Bel (0)50 23 08 908 of stuur een bericht via het onderstaande formulier

Interesse? Neem contact op

Bel, mail, app, sms; stuur ons desnoods een brief! Dan maken we een afspraak en komen we bij je langs.

Contact