Webshop ChinaExpress
Opgeleverd op 6 juli 2015
De aanleiding van de nieuwe webshop was de alsmaar groeiende macht van Thuisbezorgd. Restaurants moeten per bestelling een klein fortuin afdragen om van de dienst gebruik te maken. Kortom: je kunt niet met ze en niet zonder ze.
Een begin naar onafhankelijkheid
De intentie was simpel: een nieuwe online shop als begin naar onafhankelijkheid. Makkelijk? Nee! Een mooi streven en wellicht een voorbeeld voor velen.
Native app of responsive webshop?
Een belangrijke vraag die je altijd moet stellen: Maak ik een native app voor iOS en/of Android, of kies ik voor een responsive webshop? Hoewel een native app er vaak net iets gelikter uitziet en enorm snel is, brengt het behoorlijk wat kosten met zich mee. We hebben daarom gekozen voor een responsive webshop die geschikt is voor desktop en mobiele apparaten zoals smartphones en tablets. Zo bedienen we alle bezoekers.
Marketing
Het verkrijgen van bezoekers gaat niet vanzelf. Veel gebruikers zijn gewend te bestellen via Thuisbezorgd. China Express heeft in de loop der jaren een behoorlijk klantenbestand opgebouwd en actieflyers doen het in de buurt nog steeds goed. Met dat gegeven hebben we diverse actie-vouchers gemaakt die alleen op de website in te wisselen zijn. Gebruikers zijn daardoor via de webshop voordeliger uit en dat werpt zijn vruchten af.
Over de samenwerking
Erg mooie webshop geworden! Na de lancering heeft China Express een mooie omzetgroei laten zien.
Kevin Chan - Directeur
Bekijk details van dit project
Bekijk de complete ontwerpen
Bekijk ook deze projecten
Fotografie Burgerbakkerij
lees verderWebsite Burgerbakkerij
lees verderiOS App Burgerbakkerij
lees verderVragen? Neem contact op!
Bel (0)50 23 08 908 of stuur een bericht via het onderstaande formulier
Interesse? Neem contact op
Bel, mail, app, sms; stuur ons desnoods een brief! Dan maken we een afspraak en komen we bij je langs.
Contact