UI / UX Design
Gebruikers willen zo snel en gemakkelijk mogelijk hun doel bereiken als ze een apparaat of machine gebruiken. Hoe beter de user interface, hoe blijer de gebruiker.
HerQs is een verzamelmerk voor verschillende ‘smart-producten’ die beschikken over een koppeling met smartphones. Deze zomer wil HerQs haar eerste product lanceren. De EasyBBQ thermometer. Een smart thermometer die op afstand kan uitlezen of het vlees op je barbecue perfect is. Wij hebben de huisstijl met logo, website en verpakkingen mogen ontwerpen. Eet smakelijk!
Om de visie te vertalen naar een ontwerp, zijn we in eerste instantie opzoek gegaan naar een aantal kernwoorden die het beste bij EasyBBQ passen. Namelijk: Stoer, met vrienden en familie en toegankelijk. Met deze combinatie zijn we tot een sfeerbeeld gekomen creatieve rondingen, een sterke rode kleur en fotografie met veel gezelligheid. Alles om een barbecue tot een succes te maken.
Een belangrijk onderdeel van de website is conversie. Een van de hoofddoelen is om bezoekers aan te zetten tot aanschaf van het EasyBBQ product. Door middel van “call-to-actions” op verschillende plekken op de website, genoeg contactmogelijkheden en aansprekende productfotografie hebben we bezoekers de kans gegeven om zo snel mogelijk actie te ondernemen.
Iedereen staat in potentie in contact met elkaar. Maar vinden de juiste mensen elkaar?
We zorgen dat jouw bedrijf, merk, product of dienst op een mooie manier opvalt bij je doelgroep.
Iedereen staat in potentie in contact met elkaar. Maar vinden de juiste mensen elkaar?
We zorgen dat jouw bedrijf, merk, product of dienst op een mooie manier opvalt bij je doelgroep.